SELGROS
Selgros Cash&Carry całkowicie rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi i wprowadza bogaty asortyment elementów świeżych ryb
Żywe karpie nie będą już dostępne w halach Selgros Cash&Carry w Polsce. Przy podjęciu tej decyzji kluczowe były opinie klientów, troska Selgros o dobrostan zwierząt oraz współpraca z Fundacją Alberta Schweitzera. Bez obaw, nie zabraknie ryby na polskich stołach, przedświąteczna oferta Selgros będzie obfitować w elementy świeżego karpia.
Decyzja o całkowitej rezygnacji ze sprzedaż żywego karpia jest naturalnym krokiem dla Selgros Cash&Carry, marki, która kreuje trendy w branży. Dobrostan zwierząt jest dla nas najważniejszy, dlatego zawsze zapewnialiśmy najlepsze standardy transportu, przechowywania i sprzedaży żywych ryb. W 2018 roku postanowiliśmy częściowo ograniczyć ich sprzedaż, by teraz całkowicie z niej zrezygnować. Głosy naszych klientów oraz prowadzone rozmowy z Fundacją Alberta Schweitzera umocniła nas w przekonaniu o słuszności tej decyzji. Szanujemy przywiązanie do tradycji Polaków, dlatego w tym roku kładziemy większy nacisk na szeroki asortyment świeżych elementów z karpia oraz innych ryb i owoców morza, które będą dostępne we wszystkich halach w całej Polsce – komentuje Cezary Furmanowicz dyrektor marketingu Selgros Cash&Carry.
Świąteczny karp dla Polaków to król wigilijnego stołu. Selgros decydując się na ten śmiały ruch nie zapominał o swoich klientach. Firma przygotowała na okres przedświąteczny niezwykle bogatą ofertę elementów z karpia, która uzupełni szeroki asortyment wędzonych i świeżych ryb oraz owoców morza. Oferta będzie dostępna we wszystkich halach. Selgros sprawił, że tegoroczne święta będą obfitować w najświeższe i wartościowe produkty, przy jednoczesnym wdrażaniu polityki zrównoważonego rozwoju firmy.
Bardzo się cieszymy z owocnych rozmów z Selgros Cash&Carry, który wsłuchał się w nasz głos i w oczekiwania klientów! Gratulujemy dobrej decyzji oraz bycia w czołówce firm, które stawiają na dobrostan zwierząt i wyznaczają właściwe trendy dla branży. Wierzymy, że decyzja ta wpłynie na pozostałych graczy na rynku i tradycja sprzedaży żywych karpi w Polsce dobiegnie wreszcie końca - komentuje Karolina Skowron, Dyrektorka Fundacji Alberta Schweitzera.
Transgourmet Food Serwis to marka zaopatrująca z pomocą własnej floty ciężarówek klientów gastronomicznych z centralnej Polski z nowoczesnego magazynu zlokalizowanego w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą.
Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych, oferująca najwyższą jakość i świeżość produktów oraz pełne zaopatrzenie pod jednym dachem dla osób prowadzących działalność gospodarczą, klientów z branży HoReCa oraz indywidualnych. Wszechstronna oferta hal Selgros Cash&Carry to jeden z najszerszych asortymentów na rynku. Selgros posiada 18 hal handlowych w całej Polsce, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (4 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale).
Marki handlowe Transgourmet i Selgros Cash&Carry należą do Transgourmet Polska. Spółka jest częścią międzynarodowego holdingu zajmującego się hurtową sprzedażą produktów żywnościowych. Udziałowcem Transgourmet Holding SE jest COOP - druga co do wielkości w Europie szwajcarska grupa handlu artykułami spożywczymi. www.transgourmet.pl www.selgros.pl