Regulamin Promocji - Świąteczna akcja pozyskiwania klientów w Bytomiu
Promocja „Świąteczna akcja pozyskania klientów w Bytomiu” zwana w dalszej części regulaminu Promocją.
1. Organizator promocji: Transgourmet Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Zamenhofa 133.
2. Miejsce promocji: Hala Sprzedaży Selgros Cash & Carry w Bytomiu, ul. Chorzowska 88a.
3. Termin promocji: od 14.12.2019 r. do 31.12.2019 r.
4. Uczestnikiem promocji może być wyłącznie klient, który otrzymał ulotkę zapraszającą do udziału w akcji, zawierającą specjalną promesę bonu towarowego o wartości 20 zł. Ulotki będą rozdawane 14.12.2019 między godziną 12:00 a 15:00 przy dworcu PKP w Bytomiu.
5. Uczestnik promocji będzie mógł wymienić, w Hali Sprzedaży Selgros Cash & Carry mieszczącej się w Bytomiu, ul. Chorzowska 88a., promesę bonu towarowego na właściwy bon towarowy i zrealizować go wyłącznie w tej Hali w terminie promocji.
6. Jeden klient może wziąć udział w promocji tylko jeden raz tzn. może otrzymać i zrealizować tylko jeden bon. Klientowi nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu (pieniężnego, rzeczowego) za otrzymany bon towarowy, a bon może być wykorzystany jedynie zgodnie z zawartymi na nim informacjami. Jeżeli kwota zakupów będzie opiewała na kwotę niższą niż wartość bonu, klientowi nie przysługuje roszczenie o wydanie reszty.
7. Pod pojęciem klient rozumiemy rejestrację klienta, która została zapisana pod unikalnym 8-miocyfrowym numerem w systemie WAWI (system gospodarki towarowo–sprzedażowej).
8. Jeżeli pod danym 8-miocyfrowym numerem zostało wystawione kilka kart klienta to bon może zrealizować tylko jeden z posiadaczy kart klienta wystawionych pod tym numerem.
9. W promocji nie mogą brać udziału pracownicy Transgourmet Polska Sp. z o.o.
10. Transgourmet Polska Sp. z o.o. powołuje Komisję w składzie: Pani Emilia Pomianowska – Dyrektor Hali Sprzedaży Cash & Carry w Bytomiu, oraz Pan Michał Pielok – Kierownik Sprzedaży ds. Klientów Profesjonalnych, która rozstrzygać będzie wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z organizacją oraz przeprowadzeniem promocji.
11. Zgłoszenia reklamacyjne należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru pod adresem Transgourmet Polska Sp. z o.o., ul. Chorzowska 88a, 41-910 Bytom z dopiskiem ”Dział Obsługi Klienta-Reklamacja”. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od daty zaistnienia przyczyny jej powstania.
12. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania.
13. Decyzje Komisji w przedmiocie reklamacji podejmowane będą w formie pisemnej. Osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona o decyzji listem poleconym, wysłanym pod adresem podanym w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia reklamacji.