Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Warszawie (ul. Połczyńska) na stanowisko:

ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

Wymagania

  • wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania flotą i magazynem (min. 3 lata), a także w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
  • wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Połczyńska 103 01-303 Warszawa lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Hala Warszawska

ul. Połczyńska 103
01-303 Warszawa
woj. mazowieckie, Polska

tel.: +48 22 32-33-106
fax: +48 22 32-33-199