Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Piasecznie na stanowisko:

Kierownik Działu HoReCa

Wymagania

  • doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/ lub z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego w branży gastronomicznej,
  • umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
  • doświadczenie logistyczne w zakresie zarządzania flotą i magazynem oraz w budowaniu tras dostaw, a także w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),
  • znajomość lokalnego rynku gastronomicznego,
  • umiejętność współpracy z Klientem i posiadanie zdolności negocjacyjnych,
  • umiejętność analizy danych i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność zarządzania zespołem pracowników,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • dyspozycyjność,
  • posiadanie pracowniczej książeczki zdrowia (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
  • Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: KIEROWNIK DZIAŁU HORECA

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Puławska 58, Mysiadło 05-500 Piaseczno lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Warszawa-Piaseczno

ul. Puławska 58, Mysiadło
05-500 Piaseczno
woj.mazowieckie Polska

tel.: +48 22 32-71-000
fax: +48 22 32-71-199