Aplikacja Selgros App Aplikacja Selgros App Aplikacja Selgros App

Selgros app
i ceny down!

Pobierz Selgros App Na Android Pobierz Selgros App na iOS
Zalety aplikacji Selgros App

Pobierz aplikację Selgros,
a następnie:

  • skorzystaj z kuponów zniżkowych
  • zamów zakupy i odbierz je w Selgros – szybko, łatwo i bezpiecznie
  • przeglądaj wygodnie produkty promocyjne
  • sprawdź aktualne gazetki promocyjne
  • włącz powiadomienia i bądź na bieżąco z promocjami
  • zeskanuj kod kreskowy artykułu i poznaj swoją indywidualną cenę
  • oglądaj opisy i zdjęcia produktów w aplikacji
  • porównuj parametry produktów dodając je do zestawiania
  • szybko i łatwo znajdź najbliższą halę Selgros i sprawdź godziny otwarcia
  • zawsze miej przy sobie wirtualną kartę klienta Selgros
Zobacz więcej

Zamień kupony na korzyści!

Z aplikacją Selgros będziesz otrzymywać atrakcyjne kupony promocyjne na wiele produktów. Na pewno znajdziesz coś dla siebie!

Kupony promocyjne Selgros
Wybierz kupon
w aplikacji
Aktywuj go przed
zakupem
Pokaż kod kreskowy przy
kasie i ciesz się zniżką
Ulotki promocyjne Selgros

Wszystkie okazje
w jednym miejscu

Lubisz oszczędzać? Przeglądaj aktualne gazetki i przebieraj w zniżkach oraz promocjach na Twoje ulubione produkty!

Sięgnij po kupony w aplikacji!

Chcesz kupować jeszcze taniej? Korzystaj z kuponów w aplikacji Selgros i aktywuj dodatkowe rabaty na wybrane produkty z gazetek promocyjnych.

Kupony w aplikacji Selgros

Zamów i odbierz

Bez kolejek i szukania. Z aplikacją Selgros wybierasz produkty, dodajesz do koszyka oraz ustalasz dogodny dla Ciebie termin odbioru. Szybko i wygodnie!

Oferta bio
Ofera Bio Selgros

Zobacz, jak szybko i łatwo to działa

1
Wejdź w aplikacji w zakładkę
Zamów i Odbierz.
2
Wybierz halę*, a także datę
i godzinę
zamówienia.
3
Wyszukaj produkty, które chcesz zamówić lub skorzystaj ze zbioru ulubionych produktów.
4
Dodaj produkty do koszyka i kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.
5
Zadzwonimy do Ciebie, by potwierdzić ostateczną listę zakupów.
6
Przyjedź do hali w wybranym przez siebie terminie i zgłoś się do Informacji.
7
Zapłać i odbierz swoje zamówienie.

*Odbiór zamówień możliwy jest w halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.

Jeśli nie masz jeszcze Karty Klienta Selgros, zarejestruj się w kilku prostych krokach i zostań naszym Klientem! Jeśli posiadasz już kartę, aktywuj swoje konto mobilne w aplikacji Selgros. Zobacz, jakie to proste:
Wybór Kraju Oraz Hali Selgros App
Rejestracja Klienta Selgros App
Aktywacja Konta Selgros App
Korzyści Selgros App

Po uruchomieniu aplikacji wybierz swój kraj i kliknij przycisk DALEJ. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Regulamin oraz wybierz preferowaną halę sprzedaży.

Wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Nie mam karty Selgros. Zarejestruj się”. Następnie uzupełnij dane wybierając opcję rejestracji jako firma bądź osoba prywatna. Zdecyduj, czy kartę Selgros chcesz otrzymać pocztą bądź odebrać osobiście w hali.

Ostatnim krokiem jest aktywacja konta online - należy nadać jedynie hasło do nowo stworzonego konta.

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Po uruchomieniu aplikacji wybierz swój kraj i kliknij przycisk DALEJ. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Regulamin oraz wybierz preferowaną halę sprzedaży.

Wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Nie mam karty Selgros. Zarejestruj się”. Następnie uzupełnij dane wybierając opcję rejestracji jako firma bądź osoba prywatna. Zdecyduj, czy kartę Selgros chcesz otrzymać pocztą bądź odebrać osobiście w hali.

Ostatnim krokiem jest aktywacja konta online - należy nadać jedynie hasło do nowo stworzonego konta.

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Uruchom aplikację Selgros, wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Mam kartę Selgros. Aktywuj aplikację”. Następnie zeskanuj swoją kartę albo podaj jej numer.

Jeśli już wcześniej logowałeś się do aplikacji bądź do sklepu Selgros24.pl, aktywuj aplikację używając swojego konta Selgros. Podaj adres e-mail oraz hasło. Jeśli zapomniałeś hasła, użyj funkcji „Nie pamiętam hasła”.

Jeśli nie masz jeszcze konta Selgros, wypełnij formularz podając tylko imię i nazwisko, adres mailowy oraz nadane przez Ciebie hasło. Dane muszą być zgodne z tymi, które podałeś podczas zakładania karty Selgros.

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Uruchom aplikację Selgros, wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Mam kartę Selgros. Aktywuj aplikację”. Następnie zeskanuj swoją kartę albo podaj jej numer.

Jeśli już wcześniej logowałeś się do aplikacji bądź do sklepu Selgros24.pl, aktywuj aplikację używając swojego konta Selgros. Podaj adres e-mail oraz hasło. Jeśli zapomniałeś hasła, użyj funkcji „Nie pamiętam hasła”.

Jeśli nie masz jeszcze konta Selgros, wypełnij formularz podając tylko imię i nazwisko, adres mailowy oraz nadane przez Ciebie hasło. Dane muszą być zgodne z tymi, które podałeś podczas zakładania karty Selgros.

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Najczęściej zadawane pytania

Tak, oczywiście. Przez aplikację mobilną można założyć nowe konto Klienta. W krokach rejestracji można wybrać opcję odbioru karty Klienta (osobiście, w hali Selgros lub pocztą tradycyjną na podany adres).

Tak, każdy może zarejestrować się w Selgros. W pierwszym kroku rejestracji należy wybrać opcję, czy rejestrujemy się jako osoba prywatna, czy jako firma.

Jeśli w trakcie rejestracji pojawi się komunikat, że podany numer NIP funkcjonuje już w bazie Selgros, oznacza to, że firma o podanym numerze NIP została już zarejestrowana. Należy wiec skorzystać z opcji „Aktywuj aplikację”, a następnie podać imię, nazwisko, adres mailowy oraz hasło -> są to dane niezbędne do utworzenia konta online. W przypadku problemów należy skontaktować się z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

Na jeden adres mailowy może być zarejestrowane tylko jedno konto w aplikacji mobilnej (również w Selgros24.pl). Jeśli pojawia się komunikat, że dany adres jest już zarejestrowany, oznacza to, że konto zostało aktywowane na ten adres. Jeśli jest to nieuprawnione działanie i adres mailowy został wykorzystany bezpodstawnie, prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

Nie trzeba, a nawet nie ma możliwości stworzenia dwóch osobnych kont do aplikacji i Selgros24.pl – w tych dwóch miejscach obowiązuje JEDNO konto online, przypisane do Karty Klienta Selgros.

Taka sytuacja oznacza, że do podanego numeru karty Klienta zostało już utworzone konto online – należy więc podać odpowiedni adres mailowy oraz hasło. W przypadku problemów należy skontaktować się z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

Dane te muszą się zgadzać z danymi podanymi w procesie rejestracji. Proszę więc podać to samo imię i nazwisko, które widnieją w naszym systemie. W razie pytań/problemów prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

Przyczyn tego zjawiska może być wiele. Do najczęstszych należy zaliczyć:
  • wybranie opcji w aplikacji pokazującej ceny z VAT i bez VAT. Ustawić możemy tę opcję wchodząc w zakładkę Menu w prawnym dolnym rogu, następnie wybierając Ustawienia i dalej opcję: „Pokazuj ceny z VAT/bez VAT”;
  • fakt, że do konta Klienta został przypisany specjalny rabat, który jest naliczany przy kasie oraz po zeskanowaniu danego produktu w aplikacji;
  • skanowanie produktów w „nie naszej” hali Selgros, czyli nie tej wybranej przez nas przy rejestracji. Czasem ceny produktów mogą różnić się w zależności od miasta, w którym się znajdujemy;
  • po zeskanowaniu produktu aplikacja prezentuje najkorzystniejszą cenę dla Klienta (np. uwzględniającą jego rabat bądź zakup opakowania zbiorczego). Należy więc uważnie czytać informacje z ekranu aplikacji – jakiego produktu i w jakiej ilości dotyczy prezentowana cena.

Aplikacja mobilna została skonstruowana w ten sposób, aby pokazać Klientowi informacje o najbardziej korzystnej dla niego cenie. Jeśli dany produkt posiada niższą cenę przy zakupie całego opakowania, a nie jednej sztuki, Klient otrzyma taką informację w pierwszej kolejności (wyświetli się najniższa cena). Kolejną informacją będzie ta o wyższej cenie za pojedynczy produkt.

Należy zalogować się do aplikacji numerem swojej karty Klienta, aby zobaczyć ceny z uwzględnionymi rabatami. Dla niezalogowanych użytkowników aplikacja nie pokazuje cen z przypisanymi rabatami. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

Aplikacja mobilna pokazuje produkty, które zostały wprowadzone do hal Selgros z ceną, która obowiązywała jako ostatnia. Niestety może zdarzyć się tak, że dany produkt nie będzie już dostępny w wybranej hali Selgros, ponieważ się wyprzeda. Aplikacja nie pokazuje stanu produktów w halach Selgros.

Jeśli Klient, który założył kartę na podaną firmę, chce wyrobić dodatkowe karty dla innych pracowników, powinien zgłosić się do Działu Obsługi Klienta wybranej przez siebie hali Selgros. Po stworzeniu nowych kart będzie można aktywować aplikację. Nie ma możliwości, aby poprzez aplikację wyrobić dodatkowe karty do istniejącego już konta.

Limit skanowanych produktów dla niezalogowanych Klientów to 10 artykułów. Aby móc w pełni korzystać z aplikacji mobilnej i skanować produkty bez limitu, należy się zalogować.

W Aplikacji Mobilnej Selgros prezentowane są gazetki dostosowane indywidualnie do każdego Klienta. Oznacza to, że Klienci, którzy należą do grupy klientów profesjonalnych i otrzymują gazetki w formie papierowej przeznaczone dla tej grupy, będą widzieć je również w aplikacji mobilnej. Jeśli np. istnieje oferta dedykowana dla Klientów hali w Krakowie, jedynie Klienci przypisani do tej hali w aplikacji mobilnej, będą widzieć tę ofertę promocyjną.

Tak, w aplikacji mobilnej dostępna jest usługa Zamów i Odbierz. Obowiązuje ona w wybranych halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.

W pierwszym kroku Klient podaje preferowany dzień i przedział czasowy odebrania zamówienia. Następnie wybiera produkty, które dodaje kolejno do koszyka. Może także stworzyć listę ulubionych produktów i mieć je zawsze pod ręką. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie i wysłanie zamówienia. Skompletowane zamówienie Klient może odebrać w podanym przez siebie czasie. Płatność następuje przy odbiorze zamówienia (preferowana forma to karta płatnicza).

Tak, aplikacja cały czas jest udoskonalana i poszerzana o nowe funkcjonalności przydatne Klientom Selgros podczas zakupów.

Tak, można być zalogowanym w aplikacji na wiele kart. Należy jednak pamiętać o tym, że przełączając się pomiędzy kontami, trzeba się wylogować i podać preferowane dane przy kolejnym logowaniu.

W przypadku zablokowania karty przez Dział Obsługi Klienta w hali, system automatycznie blokuje dostęp do konta w Selgros24.pl i aplikacji mobilnej. Standardowo zablokowane konto zostaje usunięte z serwisu, aby Klient mógł przypisać ten sam adres mailowy do nowego konta.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się za pomocą bezpłatnej Infolinii pod nr 800 505 105 lub mailowo [email protected]