
Pobierz aplikację Selgros,
a następnie:
- skorzystaj z kuponów zniżkowych
- zamów zakupy i odbierz je w Selgros – szybko, łatwo i bezpiecznie
- przeglądaj wygodnie produkty promocyjne
- sprawdź aktualne gazetki promocyjne
- włącz powiadomienia i bądź na bieżąco z promocjami
- zeskanuj kod kreskowy artykułu i poznaj swoją indywidualną cenę
- oglądaj opisy i zdjęcia produktów w aplikacji
- porównuj parametry produktów dodając je do zestawiania
- szybko i łatwo znajdź najbliższą halę Selgros i sprawdź godziny otwarcia
- zawsze miej przy sobie wirtualną kartę klienta Selgros
Zamień kupony na korzyści!
Z aplikacją Selgros będziesz otrzymywać atrakcyjne kupony promocyjne na wiele produktów. Na pewno znajdziesz coś dla siebie!


Wszystkie okazje
w jednym miejscu
Lubisz oszczędzać? Przeglądaj aktualne gazetki i przebieraj w zniżkach oraz promocjach na Twoje ulubione produkty!
Sięgnij po kupony w aplikacji!
Chcesz kupować jeszcze taniej? Korzystaj z kuponów w aplikacji Selgros i aktywuj dodatkowe rabaty na wybrane produkty z gazetek promocyjnych.

Zamów i odbierz
Bez kolejek i szukania. Z aplikacją Selgros wybierasz produkty, dodajesz do koszyka oraz ustalasz dogodny dla Ciebie termin odbioru. Szybko i wygodnie!
Oferta bio
Zobacz, jak szybko i łatwo to działa
*Odbiór zamówień możliwy jest w halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.
Najczęściej zadawane pytania
- wybranie opcji w aplikacji pokazującej ceny z VAT i bez VAT. Ustawić możemy tę opcję wchodząc w zakładkę Menu w prawnym dolnym rogu, następnie wybierając Ustawienia i dalej opcję: „Pokazuj ceny z VAT/bez VAT”;
- fakt, że do konta Klienta został przypisany specjalny rabat, który jest naliczany przy kasie oraz po zeskanowaniu danego produktu w aplikacji;
- skanowanie produktów w „nie naszej” hali Selgros, czyli nie tej wybranej przez nas przy rejestracji. Czasem ceny produktów mogą różnić się w zależności od miasta, w którym się znajdujemy;
- po zeskanowaniu produktu aplikacja prezentuje najkorzystniejszą cenę dla Klienta (np. uwzględniającą jego rabat bądź zakup opakowania zbiorczego). Należy więc uważnie czytać informacje z ekranu aplikacji – jakiego produktu i w jakiej ilości dotyczy prezentowana cena.
Tak, w aplikacji mobilnej dostępna jest usługa Zamów i Odbierz. Obowiązuje ona w wybranych halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.
W pierwszym kroku Klient podaje preferowany dzień i przedział czasowy odebrania zamówienia. Następnie wybiera produkty, które dodaje kolejno do koszyka. Może także stworzyć listę ulubionych produktów i mieć je zawsze pod ręką. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie i wysłanie zamówienia. Skompletowane zamówienie Klient może odebrać w podanym przez siebie czasie. Płatność następuje przy odbiorze zamówienia (preferowana forma to karta płatnicza).- wybranie opcji w aplikacji pokazującej ceny z VAT i bez VAT. Ustawić możemy tę opcję wchodząc w zakładkę Menu w prawnym dolnym rogu, następnie wybierając Ustawienia i dalej opcję: „Pokazuj ceny z VAT/bez VAT”;
- fakt, że do konta Klienta został przypisany specjalny rabat, który jest naliczany przy kasie oraz po zeskanowaniu danego produktu w aplikacji;
- skanowanie produktów w „nie naszej” hali Selgros, czyli nie tej wybranej przez nas przy rejestracji. Czasem ceny produktów mogą różnić się w zależności od miasta, w którym się znajdujemy;
- po zeskanowaniu produktu aplikacja prezentuje najkorzystniejszą cenę dla Klienta (np. uwzględniającą jego rabat bądź zakup opakowania zbiorczego). Należy więc uważnie czytać informacje z ekranu aplikacji – jakiego produktu i w jakiej ilości dotyczy prezentowana cena.
Tak, w aplikacji mobilnej dostępna jest usługa Zamów i Odbierz. Obowiązuje ona w wybranych halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.
W pierwszym kroku Klient podaje preferowany dzień i przedział czasowy odebrania zamówienia. Następnie wybiera produkty, które dodaje kolejno do koszyka. Może także stworzyć listę ulubionych produktów i mieć je zawsze pod ręką. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie i wysłanie zamówienia. Skompletowane zamówienie Klient może odebrać w podanym przez siebie czasie. Płatność następuje przy odbiorze zamówienia (preferowana forma to karta płatnicza).