Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

SPECJALISTA/ SPECJALISTKA HELPDESK W DZIALE IT

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci kierunków: informatyka, telekomunikacja,
  • Praktyczna znajomość systemów Windows,
  • Znajomość zagadnień dotyczących zarządzaniem użytkownikami w Active Directory,
  • Znajomość podstawowych usług sieciowych i podstaw administracji sieciami LAN i WAN,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się,
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • Dyspozycyjność (gotowość do pracy zmianowej),
  • Pozytywne nastawienie, zapał do pracy i chęć własnego rozwoju.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w przyjaznym, profesjonalnym i dynamicznie rozwijającym się zespole w dużej międzynarodowej firmie,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia oraz realizację własnych ambicji zawodowych,
  • Szkolenia zawodowe,
  • Niezbędne do pracy narzędzia,
  • Pakiet świadczeń socjalnych i zniżki pracownicze,
  • Możliwość przystąpienia do programu Multisport.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: SPECJALISTA HelpDesk

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 874 22 02
fax: +48 61 87-42-200