Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HORECA

Wymagania

  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego – warunek konieczny,
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Samodzielne i konsekwentne dążenie do realizacji wyznaczonych celów przy jednoczesnym zachowaniu standardów i procedur,
  • Umiejętności negocjacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność i dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Narzędzia pracy (samochód, telefon służbowy),
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, także poza granicami Polski,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Szeroki pakiet świadczeń z ZFŚS,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: SPEC. HORECA

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 874 22 02
fax: +48 61 87-42-200