Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Białymstoku na stanowisko:

DORADCA KLIENTA DS. HORECA

Wymagania

  • Minimum wykształcenie średnie,
  • Doświadczenie w sprzedaży artykułów FMCG,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności analityczne,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE),
  • Aktualna książeczka zdrowia dopuszczająca do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowość do jej wyrobienia,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Narzędzia pracy takie jak samochód i telefon służbowy,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: DORADCA KLIENTA DS. HORECA BIAŁYSTOK

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Produkcyjna 99 15-680 Białystok lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Hala Białostocka

ul. Produkcyjna 99
15-680 Białystok
woj. podlaskie, Polska

tel.: +48 85 66-25-000
fax: +48 85 66-25-199