Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Bytomiu na stanowisko:

PRACOWNIK DZIAŁU WSPARCIA SPRZEDAŻY

Wymagania

  • Min. wykształcenie średnie,
  • Doświadczenie w pracy w obszarze związanym ze sprzedażą i/lub obsługą klienta,
  • Umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Microsoft Office),
  • Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Znajomość rynku gastronomicznego lub sektora FMCG będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Znajomość obsługi komputera ( Excel, pakiet MS OFFICE),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
  • Dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: PRACOWNIK WS BYTOM

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Chorzowska 88 41-910 Bytom lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Hala Bytom

ul. Chorzowska 88
41-910 Bytom
woj. śląskie, Polska

tel.: +48 32 76-88-000
fax: +48 32 76-88-199