Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Poznaniu na stanowisko:

PRACOWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność,
  • Posiadanie aktualnej książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych (Sanepid) lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia,
  • Znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: DOK POZNAN

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Hala Poznańska

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-000
fax: +48 61 87-42-199