Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

Menedżer Działu Obsługi Klienta

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klientów (mile widziane biznesowych),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze FMCG,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji oraz efektywnego rozwiązywania problemów,
  • Znajomość technik negocjacyjnych oraz umiejętnego wykorzystania ich w praktyce,
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel,
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, telefon, laptop),
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport i inne benefity pozapłacowe,
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: Menedżer DOK_Centrala

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-300
fax: +48 61 87-42-200