Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

Menadżer Projektów IT

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w realizacji projektów IT,
  • Praktyczna i potwierdzona certyfikatami znajomość metodyk zarządzania projektami (Prince2, PMI, Agile) ,
  • Znajomość biblioteki ITIL na poziomie min. Foundation,
  • Dobra znajomość języka angielskiego , znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
  • Wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność, dyspozycyjność,
  • Umiejętność pracy na styku IT i biznesu,
  • Wykształcenie wyższe – preferowane IT, telekomunikacja,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Przyjazne, profesjonalne środowisko pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • Możliwość pogłębienia wiedzy i doświadczenia oraz realizacji własnych ambicji zawodowych,
  • Szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: PM_IT_Centrala

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-300
fax: +48 61 87-42-200