Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Piasecznie na stanowisko:

KOORDYNATOR KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i dystrybucją bezpośrednią,
  • Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Prawo jazdy kat. B (wymagana praktyka),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • Dyspozycyjność w pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: KOORDYNATOR KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ Mysiadło

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Puławska 58, Mysiadło 05-500 Piaseczno lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Warszawa-Piaseczno

ul. Puławska 58, Mysiadło
05-500 Piaseczno
woj.mazowieckie Polska

tel.: +48 22 32-71-000
fax: +48 22 32-71-199