Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Piasecznie na stanowisko:

KOORDYNATOR KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ

Wymagania

  • Doświadczenie logistyczne w zakresie zarządzania flotą i magazynem,
  • Doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,
  • Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • Umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów organizacyjnych ,
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników ,
  • Wykształcenie wyższe –wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 w magazynie oraz flocie (dodatkowy atut),
  • Dyspozycyjność w pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: KOORDYNATOR KOMPLETACJI ZAMÓWIEŃ Mysiadło

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Puławska 58, Mysiadło 05-500 Piaseczno lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Warszawa-Piaseczno

ul. Puławska 58, Mysiadło
05-500 Piaseczno
woj.mazowieckie Polska

tel.: +48 22 32-71-000
fax: +48 22 32-71-199