Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Poznaniu na stanowisko:

Kierownik Działu Logistyki ds. HoReCa

Wymagania

  • Doświadczenie logistyczne w zakresie zarządzania flotą i magazynem - minimum 3 lata
  • Doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw
  • Wykształcenie wyższe - wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem
  • Wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych
  • Umiejętność zarządzania zespołem pracowników
  • Doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie)
  • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport
  • Szeroki pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS
  • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • Zniżki pracownicze
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: Kierownik Działu Logistyki ds. HoReCa

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Hala Poznańska

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-000
fax: +48 61 87-42-199