Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

Asystent działu zamówień i planowania zapasu

Wymagania

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • Dodatkowymi atutami będą:
  • Znajomość branży związanej ze świeżą żywnością,
  • Znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport na preferencyjnych warunkach,
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: Asystent Działu Zamówień

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-300
fax: +48 61 87-42-200