Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

Administrator Treści Serwisów Internetowych

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Podstawowa znajomość programów Google Adwords, Analitics,
  • Dobra znajomość aplikacji pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku i w pracy z systemami CMS,
  • Podstawowa znajomość programowania w HTML, PHP będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, komunikatywność, sumienność,
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych, dyspozycyjność,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym koncernie,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: Administrator TSI

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-300
fax: +48 61 87-42-200