Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Selgros Cash&Carry to ogólnopolska sieć handlu hurtowego. Nasze hale sprzedaży oferują pełne zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w Polsce w 18 oddziałach, zatrudniając około 4.000 pracowników.

Poszukujemy osób do pracy w Centrali na stanowisko:

ASYSTENT / ASYSTENTKA MANAGERA

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie,
  • Biegła znajomość obsługi komputera (MS Excel),
  • Umiejętności analityczne,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Pracowitość i zaangażowanie,
  • Skrupulatność i odpowiedzialność,
  • Mile widziane doświadczenie w handlu lub logistyce.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS,
  • Zniżki pracownicze.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/na kopercie: ASYSTENT/KA MANAGERA

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające odpowiedni dopisek w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (list motywacyjny i CV) należy przesyłać w terminie 2 tygodni od ukazania się ogłoszenia na adres: Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział personalny ul. Zamenhofa 133 61-131 Poznań lub na e-mail:

[email protected]

◀ Powrót

arrowWybrana hala

mini mapa

Centrala Selgros

ul. Zamenhofa 133
61-131 Poznań
woj. wielkopolskie, Polska

tel.: +48 61 87-42-300
fax: +48 61 87-42-200