Strona Główna Aplikacja Mobilna

Aplikacja Mobilna

Aplikacja Selgros

Pobierz teraz w Google Play Store / Apple App Store naszą aplikację Selgros i złAPP oferty w najlepszych cenach! ⤵️

Aplikacja

 

Pobierz aplikację Selgros, a następnie:

  • skorzystaj z kuponów zniżkowych
  • zamów zakupy i odbierz je w Selgros – szybko, łatwo i bezpiecznie
  • przeglądaj wygodnie produkty promocyjne
  • sprawdź aktualne gazetki promocyjne
  • włącz powiadomienia i bądź na bieżąco z promocjami 
  • zeskanuj kod kreskowy artykułu i poznaj swoją indywidualną cenę
  • oglądaj opisy i zdjęcia produktów w aplikacji
  • porównuj parametry produktów dodając je do zestawiania
  • szybko i łatwo znajdź najbliższą halę Selgros i sprawdź godziny otwarcia
  • zawsze miej przy sobie wirtualną kartę klienta Selgros

 

Zamień kupony na korzyści!

Z aplikacją Selgros będziesz otrzymywać atrakcyjne kupony promocyjne na wiele produktów. Na pewno znajdziesz coś dla siebie!

Kupony w telefonie

Znajdź kupony w aplikacji

 

Strona główna

Wybierz kupon w aplikacji

 

Wybór kuponu

Aktywuj przed zakupem

 

Karta kuponu

Pokaż kod przy kasie

 

Aktywny kupon
gazetki

 

 

Wszystkie okazje w jednym miejscu

 

Lubisz oszczędzać? Przeglądaj aktualne gazetki i przebieraj w zniżkach oraz promocjach na Twoje ulubione produkty!

Jeśli nie masz jeszcze Karty Klienta Selgros, zarejestruj się w kilku prostych krokach i zostań naszym Klientem:

Po uruchomieniu aplikacji wybierz swój kraj i kliknij przycisk DALEJ. Następnie przeczytaj i zaakceptuj Regulamin oraz wybierz preferowaną halę sprzedaży.

Rejestracja

Wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Nie mam karty Selgros. Zarejestruj się”. Następnie uzupełnij dane wybierając opcję rejestracji jako firma bądź osoba prywatna. Zdecyduj, czy kartę Selgros chcesz otrzymać pocztą bądź odebrać osobiście w hali.

Rejestracja

Ostatnim krokiem jest aktywacja konta online - należy nadać jedynie hasło do nowo stworzonego konta.

Rejestracja

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Rejestracja

Jeśli posiadasz już kartę, aktywuj swoje konto mobilne w aplikacji Selgros. Zobacz, jakie to proste:

Uruchom aplikację Selgros, wejdź w zakładkę "Karta" i wybierz opcję „Mam kartę Selgros. Aktywuj aplikację”. Następnie zeskanuj swoją kartę albo podaj jej numer.

Aktywacja

Jeśli już wcześniej logowałeś się do aplikacji bądź do sklepu Selgros24.pl, aktywuj aplikację używając swojego konta Selgros. Podaj adres e-mail oraz hasło. Jeśli zapomniałeś hasła, użyj funkcji „Nie pamiętam hasła”.

Aktywacja

Jeśli nie masz jeszcze konta Selgros, wypełnij formularz podając tylko imię i nazwisko, adres mailowy oraz nadane przez Ciebie hasło. Dane muszą być zgodne z tymi, które podałeś podczas zakładania karty Selgros.

Aktywacja

 

To wszystko. Teraz masz pełen dostęp do wszystkich możliwości, które oferuje aplikacja, a karta Selgros będzie już zawsze z Tobą, bo przecież w Twoim telefonie!

Aktywacja

Zamów i odbierz

Bez kolejek i szukania. Z aplikacją Selgros wybierasz produkty, dodajesz do koszyka oraz ustalasz dogodny dla Ciebie termin odbioru. Szybko i wygodnie!

Zobacz, jak szybko i łatwo to działa

1. Wejdź w aplikacji w zakładkę Zamów i Odbierz.

telefon

2. Wybierz halę*, a także datę i godzinę zamówienia.

kalendarz

3. Wyszukaj produkty, które chcesz zamówić.

lupa

4. Dodaj produkty do koszyka i kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE.

koszyk

5. Zadzwonimy do Ciebie, by potwierdzić ostateczną listę zakupów.

telefon

6. Przyjedź do hali w wybranym przez siebie terminie i zgłoś się do Informacji.

Regulamin

7. Zapłać w kasie i odbierz swoje zamówienie.

płatność

*Odbiór zamówień możliwy jest w halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.

Najczęściej zadawane pytania

1. Nie jestem jeszcze Klientem Selgros. Czy mogę zarejestrować się przez aplikację mobilną?

Tak, oczywiście. Przez aplikację mobilną można założyć nowe konto Klienta. W krokach rejestracji można wybrać opcję odbioru karty Klienta (osobiście, w hali Selgros lub pocztą tradycyjną na podany adres).

2. Nie posiadam własnej firmy, czy mogę się zarejestrować jako Klient w Selgros?

Tak, każdy może zarejestrować się w Selgros. W pierwszym kroku rejestracji należy wybrać opcję, czy rejestrujemy się jako osoba prywatna, czy jako firma.

3. Nie mogę się zarejestrować w aplikacji, ponieważ wyświetla się komunikat, że firma o wpisanym numerze NIP istnieje już w bazie. Dlaczego tak się dzieje, jeśli się jeszcze nie logowałam?

Jeśli w trakcie rejestracji pojawi się komunikat, że podany numer NIP funkcjonuje już w bazie Selgros, oznacza to, że firma o podanym numerze NIP została już zarejestrowana. Należy wiec skorzystać z opcji „Aktywuj aplikację”, a następnie podać imię, nazwisko, adres mailowy oraz hasło -> są to dane niezbędne do utworzenia konta online. W przypadku problemów należy skontaktować się z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

4. Podając adres mailowy podczas rejestracji pojawia się komunikat, że dany adres jest już używany. Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

Na jeden adres mailowy może być zarejestrowane tylko jedno konto w aplikacji mobilnej (również w Selgros24.pl). Jeśli pojawia się komunikat, że dany adres jest już zarejestrowany, oznacza to, że konto zostało aktywowane na ten adres. Jeśli jest to nieuprawnione działanie i adres mailowy został wykorzystany bezpodstawnie, prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

1. Mam aktywne konto w sklepie internetowym Selgros24.pl. Czy muszę tworzyć drugie konto w aplikacji?

Nie trzeba, a nawet nie ma możliwości stworzenia dwóch osobnych kont do aplikacji i Selgros24.pl – w tych dwóch miejscach obowiązuje JEDNO konto online, przypisane do Karty Klienta Selgros.

2. Podczas aktywacji konta, po podaniu numeru karty, aplikacja prosi o podanie loginu i hasła. Co to oznacza?

Taka sytuacja oznacza, że do podanego numeru karty Klienta zostało już utworzone konto online – należy więc podać odpowiedni adres mailowy oraz hasło. W przypadku problemów należy skontaktować się z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

3. Podczas aktywacji konta, po podaniu numeru karty, aplikacja prosi o podanie imienia, nazwiska, adresu mailowego i hasła. Podaję dane, a aplikacja je odrzuca. Dlaczego?

Dane te muszą się zgadzać z danymi podanymi w procesie rejestracji. Proszę więc podać to samo imię i nazwisko, które widnieją w naszym systemie. W razie pytań/problemów prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

1. Dlaczego aplikacja pokazuje nieprawidłowe ceny (inne niż na półce w hali Selgros)?

Przyczyn tego zjawiska może być wiele. Do najczęstszych należy zaliczyć:

  • wybranie opcji w aplikacji pokazującej ceny z VAT i bez VAT. Ustawić możemy tę opcję wchodząc w zakładkę Menu w prawnym dolnym rogu, następnie wybierając Ustawienia i dalej opcję: „Pokazuj ceny z VAT/bez VAT”;
  • fakt, że do konta Klienta został przypisany specjalny rabat, który jest naliczany przy kasie oraz po zeskanowaniu danego produktu w aplikacji;
  • skanowanie produktów w „nie naszej” hali Selgros, czyli nie tej wybranej przez nas przy rejestracji. Czasem ceny produktów mogą różnić się w zależności od miasta, w którym się znajdujemy;
  • po zeskanowaniu produktu aplikacja prezentuje najkorzystniejszą cenę dla Klienta (np. uwzględniającą jego rabat bądź zakup opakowania zbiorczego). Należy więc uważnie czytać informacje z ekranu aplikacji – jakiego produktu i w jakiej ilości dotyczy prezentowana cena.

2. Dlaczego po zeskanowaniu jednego artykułu aplikacja pokazuje cenę za 1 sztukę w przypadku zakupu całego opakowania?

Aplikacja mobilna została skonstruowana w ten sposób, aby pokazać Klientowi informacje o najbardziej korzystnej dla niego cenie. Jeśli dany produkt posiada niższą cenę przy zakupie całego opakowania, a nie jednej sztuki, Klient otrzyma taką informację w pierwszej kolejności (wyświetli się najniższa cena). Kolejną informacją będzie ta o wyższej cenie za pojedynczy produkt.

3. Aplikacja nie pokazuje cen z uwzględnieniem rabatu, który mi przysługuje jako Klientowi/Pracownikowi.

Należy zalogować się do aplikacji numerem swojej karty Klienta, aby zobaczyć ceny z uwzględnionymi rabatami. Dla niezalogowanych użytkowników aplikacja nie pokazuje cen z przypisanymi rabatami. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.

4. Czy produkty pokazywane w aplikacji mobilnej są dostępne we wszystkich halach Selgros?

Aplikacja mobilna pokazuje produkty, które zostały wprowadzone do hal Selgros z ceną, która obowiązywała jako ostatnia. Niestety może zdarzyć się tak, że dany produkt nie będzie już dostępny w wybranej hali Selgros, ponieważ się wyprzeda. Aplikacja nie pokazuje stanu produktów w halach Selgros.

 

1. Czy mogę dopisać przez aplikację do swojej karty dodatkowe osoby, które będą przypięte do mojego konta?

Jeśli Klient, który założył kartę na podaną firmę, chce wyrobić dodatkowe karty dla innych pracowników, powinien zgłosić się do Działu Obsługi Klienta wybranej przez siebie hali Selgros. Po stworzeniu nowych kart będzie można aktywować aplikację. Nie ma możliwości, aby poprzez aplikację wyrobić dodatkowe karty do istniejącego już konta.

2. Dlaczego po zeskanowaniu kilku artykułów nie mogę dalej skanować produktów? Otrzymuję komunikat o osiągnięciu limitu.

Limit skanowanych produktów dla niezalogowanych Klientów to 10 artykułów. Aby móc w pełni korzystać z aplikacji mobilnej i skanować produkty bez limitu, należy się zalogować.

3. Nie widzę na swoim koncie w aplikacji mobilnej tych gazetek, które są dostępne w serwisie Selgros.pl. Dlaczego?

W Aplikacji Mobilnej Selgros prezentowane są gazetki dostosowane indywidualnie do każdego Klienta. Oznacza to, że Klienci, którzy należą do grupy klientów profesjonalnych i otrzymują gazetki w formie papierowej przeznaczone dla tej grupy, będą widzieć je również w aplikacji mobilnej. Jeśli np. istnieje oferta dedykowana dla Klientów hali w Krakowie, jedynie Klienci przypisani do tej hali w aplikacji mobilnej, będą widzieć tę ofertę promocyjną.

4. Czy mogę złożyć zamówienie przez aplikację mobilną?

Tak, w aplikacji mobilnej dostępna jest usługa Zamów i Odbierz. Obowiązuje ona w wybranych halach Selgros: Białystok, Bytom, Gdańsk, Kraków, Łódź-Rokicińska, Lublin, Poznań, Radom, Siedlce, Szczecin, Warszawa-Piaseczno, Warszawa-Połczyńska, Wrocław-Długołęka.

W pierwszym kroku Klient podaje preferowany dzień i przedział czasowy odebrania zamówienia. Następnie wybiera produkty, które dodaje kolejno do koszyka. Może także stworzyć listę ulubionych produktów i mieć je zawsze pod ręką. Kolejnym krokiem jest zatwierdzenie i wysłanie zamówienia. Skompletowane zamówienie Klient może odebrać w podanym przez siebie czasie. Płatność następuje przy odbiorze zamówienia (preferowana forma to karta płatnicza).

5. Czy korzystając z jednego telefonu mogę mieć w aplikacji wiele kart?

Tak, można być zalogowanym w aplikacji na wiele kart. Należy jednak pamiętać o tym, że przełączając się pomiędzy kontami, trzeba się wylogować i podać preferowane dane przy kolejnym logowaniu.

6. Jeśli mam zablokowaną kartę Selgros mogę zalogować się do aplikacji?

W przypadku zablokowania karty przez Dział Obsługi Klienta w hali, system automatycznie blokuje dostęp do konta w Selgros24.pl i aplikacji mobilnej. Standardowo zablokowane konto zostaje usunięte z serwisu, aby Klient mógł przypisać ten sam adres mailowy do nowego konta.

 

 

 

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się za pomocą bezpłatnej Infolinii pod nr 800 505 105 lub mailowo dok@selgros24.pl