Sklep internetowy Selgros24.pl - zapraszamy na zakupy online - promocje, wyprzedaże, art. spożywcze i przemysłowe

Aplikacja Mobilna Selgros

Aplikacja Mobilna Selgros

Aplikacja Mobilna Selgros

Aplikacja Mobilna Selgros

Aplikacja Mobilna Selgros
Aplikacja Mobilna Selgros

 

Aplikacja Mobilna Selgros


AKTYWACJA KONTA:

  1. Posiadam Kartę Klienta Selgros, którą opcję w pierwszym ekranie aplikacji powinienem wybrać: „Zarejestruj się” czy „Aktywuj aplikację”?
  2. Jaki adres e-mail i hasło powianiem podać w oknie, które przekierowało mnie po wpisaniu numeru Karty Klienta Selgros?
  3. Podałem imię i nazwisko w trakcie aktywacji aplikacji i pojawia się informacja o błędzie. Dlaczego?

REJESTRACJA KONTA:

  1. Nie jestem jeszcze Klientem  Selgros. Czy mogę zarejestrować się przez Aplikację Mobilną?
  2. Nie mogę się zarejestrować  w aplikacji, ponieważ wyświetla się komunikat, że firma o wpisanym numerze NIP istnieje już w bazie, dlaczego tak się dzieje, jeśli się jeszcze nie logowałam?
  3. Podając adres mailowy podczas rejestracji pojawia się komunikat, że dany adres jest już używany. Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

POZOSTAŁE PYTANIA:

  1. Dlaczego aplikacja pokazuje nieprawidłowe ceny (inne niż na półce w hali Selgros)?
  2. Dlaczego po zeskanowaniu jednego artykułu aplikacja pokazuje cenę za 1 sztukę w przypadku zakupu całego opakowania?
  3. Aplikacja nie pokazuje cen z uwzględnieniem rabatu, który mi przysługuje jako Klientowi/Pracownikowi.
  4. Dlaczego po zeskanowaniu kilku artykułów nie mogę dalej skanować produktów? Otrzymuję komunikat o osiągnięciu limitu.
  5. Nie widzę na swoim koncie w aplikacji mobilnej tych gazetek, które są dostępne w serwisie Selgros.pl. Dlaczego?
  6. Czy mogę złożyć zamówienie przez Aplikację Mobilną?
  7. Czy Aplikacja Mobilna będzie rozbudowywana o nowe funkcje w przyszłości?
  8. Czy produkty pokazywane w aplikacji mobilnej są dostępne we wszystkich halach Selgros?

AKTYWACJA KONTA:

  • Posiadam Kartę Klienta Selgros, którą opcję w pierwszym ekranie aplikacji powinienem wybrać: „Zarejestruj się” czy „Aktywuj aplikację”?
Klienci posiadający już Kartę Klienta Selgros powinni wybierać opcję „Aktywuj aplikację” w Aplikacji Mobilnej. Klienci, którzy nie mają jeszcze Karty Klienta, powinni wybrać opcję „Aktywuj aplikację”.
  • Jaki adres e-mail i hasło powianiem podać w oknie, które przekierowało mnie po wpisaniu numeru Karty Klienta Selgros?

Po podaniu numeru Selgros aplikacja rozpoznała, że Klient posiada już aktywne konto w Selgros24.pl. Należy więc zalogować się tym samym adresem mailowym i hasłem, których używa się przy logowaniu do sklepu internetowego Selgros24.pl.

  • Podałem imię i nazwisko w trakcie aktywacji aplikacji i pojawia się informacja o błędzie. Dlaczego?

Dane, wpisane do aplikacji przy aktywacji konta muszą być zgodne z tymi, które widnieją na Karcie Klienta Selgros. Nawet jeśli nie są to poprawne dane, powinny być tak samo wpisane. W celu aktualizacji danych Klienta zapraszamy do Działu Obsługi Klienta w hali Selgros.


REJESTRACJA KONTA:

  • Nie jestem jeszcze Klientem  Selgros. Czy mogę zarejestrować się przez Aplikację Mobilną?

Tak, oczywiście. Przez Aplikację Mobilną można założyć nowe Konto Klienta. W krokach rejestracji można wybrać opcję odbioru Karty Klienta (osobiście w hali Selgros bądź pocztą tradycyjną na podany przez Klienta adres).

  • Nie mogę się zarejestrować  w aplikacji, ponieważ wyświetla się komunikat, że firma o wpisanym numerze NIP istnieje już w bazie, dlaczego tak się dzieje, jeśli się jeszcze nie logowałam?
Jeśli w trakcie rejestracji pojawi się komunikat, że podany numer NIP funkcjonuje już w bazie Selgros, oznacza to, że firma o podanym numerze NIP została już zarejestrowana. Należy wiec skorzystać z opcji „Aktywuj aplikację”. Jeśli Klient, który założył kartę na podaną firmę chce wyrobić dodatkowe karty dla innych pracowników, powinien zgłosić się do Działu Obsługi Klienta wybranej przez siebie hali Selgros. Po stworzeniu nowych kart będzie można aktywować aplikacje. Nie ma możliwości, aby poprzez aplikację wyrobić dodatkowe karty do istniejącego już konta.
  • Podając adres mailowy podczas rejestracji pojawia się komunikat, że dany adres jest już używany. Dlaczego nie mogę się zarejestrować ?

Na jeden adres mailowy może być zarejestrowane tylko jedno konto w aplikacji mobilnej (również w Selgros24.pl). Jeśli pojawia się komunikat, że dany adres jest już zarejestrowany, oznacza to, że konto zostało aktywowane na ten adres. Jeśli jest to nieuprawnione działanie i adres mailowy został wykorzystany bezpodstawnie prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105.


POZOSTAŁE PYTANIA:

  • Dlaczego aplikacja pokazuje nieprawidłowe ceny (inne niż na półce w hali Selgros)?

Przyczyn tego zjawiska może być wiele. Do najczęstszych należy zaliczyć:

- wybranie opcji w aplikacji pokazującej ceny z VAT i bez VAT. Ustawić możemy tę opcję klikając w ikonę Ustawień w prawym górnym rogu, a następnie wybierając opcję: „Pokazuj ceny z VAT/bez VAT”
- fakt, że do konta Klienta został przypisany specjalny rabat, który w hali naliczany zostanie przy kasie. Aplikacja natomiast po zeskanowaniu produktu pokaże najkorzystniejszą cenę dla Klienta (np. uwzględniającą jego rabat, bądź opakowanie zbiorcze).

- skanowanie produktów w „nie naszej” hali Selgros, to znaczy nie w wybranej przez nas przy rejestracji

  • Dlaczego po zeskanowaniu jednego artykułu aplikacja pokazuje cenę za 1 sztukę w przypadku zakupu całego opakowania?

Aplikacja mobilna została w ten sposób skonstruowana, aby pokazać Klientowi informacje o najbardziej korzystnej dla niego cenie. Jeśli dany produkt posiada niższą cenę po zakupie całego opakowania, wtedy Klient otrzyma taką informację w pierwszej kolejności (wyświetli się najniższa cena). Kolejną informacją będzie ta o wyższej cenie za pojedynczy produkt.

  • Aplikacja nie pokazuje cen z uwzględnieniem rabatu, który mi przysługuje jako Klientowi/Pracownikowi.

Należy zalogować się do aplikacji numerem swojej Karty Klienta, aby zobaczyć ceny z uwzględnionymi rabatami. Dla niezalogowanych użytkowników aplikacja nie pokazuje cen z przypisanymi rabatami. Jeśli problem będzie nadal występował prosimy o kontakt z bezpłatną infolinią: 800 505 105. 

  • Dlaczego po zeskanowaniu kilku artykułów nie mogę dalej skanować produktów? Otrzymuję komunikat o osiągnięciu limitu.

Limit skanowanych produktów dla niezalogowanych Klientów to 10 artykułów. Aby móc w pełni korzystać z aplikacji mobilnej i skanować produkty bez limitu należy się zalogować.

  • Nie widzę na swoim koncie w aplikacji mobilnej tych gazetek, które są dostępne w serwisie Selgros.pl. Dlaczego?

W Aplikacji Mobilnej Selgros prezentowane są gazetki dostosowane indywidualnie do każdego Klienta. Oznacza to, że Klienci, którzy należą do grupy klientów profesjonalnych i otrzymują gazetki w formie papierowej przeznaczone dla tej grupy, będą widzieć je również w aplikacji mobilnej. Jeśli np. istnieje oferta dedykowana dla Klientów hali w Krakowie, jedynie Klienci przypisani do tej hali w aplikacji mobilnej, będą widzieć tę ofertę promocyjną.

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez Aplikację Mobilną?

Niestety, nie ma obecnie takiej możliwości, aby składać zamówienie przez aplikację mobilną.

  • Czy Aplikacja Mobilna będzie rozbudowywana o nowe funkcje w przyszłości?

Tak, Aplikacja cały czas jest udoskonalana i poszerzana o nowe funkcjonalności przydatne Klientom Selgros podczas zakupów.

  • Czy produkty pokazywane w aplikacji mobilnej są dostępne we wszystkich halach Selgros?
Aplikacja mobilna pokazuje produkty, które zostały wprowadzone do hal Selgros z ceną, która jako ostatnia obowiązywała. Niestety może zdarzyć się tak, że dany produkt nie będzie już dostępny w wybranej hali Selgros. Aplikacja nie posiada funkcjonalności, aby pokazywać stany produktów w halach Selgros.

Proszę wybrać wersję gazetki